Esti creatorul propriei vieti. Nu mai astepta sa te ajute nimeni.

08.03.2020


"După o anumită vârstă, toţi oamenii au impresia că au naufragiat, că şi-au ratat viaţa, că au trăit o viaţă idioată, absurdă - o viaţă care nu putea fi a lor, care nu putea fi decât viaţa altuia.. Pentru că avem o părere prea bună despre noi înşine şi nu putem crede că dacă am fi trăit într-un adevăr viaţa noastră, ea ar fi putut fi atât de idioată."

Mircea Eliade

Astăzi am să va vorbesc despre mentalitatea de VICTIMA si mentalitatea de INVINGATOR


Am primit multe mesaje in timpul cursului "Batranete de succes". Veti vedea cel putin doua mesaje pe care le-am primit de la voi. Mesajul meu de astazi este adresat tuturor oamenilor cu mentalitate de victima care au ramas jos in urma loviturilor vietii si care uneori dau vina pe altii pentru nereusitele lor.


1. Am avut o mentalitate de victima multi ani.


"Am suferit multe pierderi, greutati, esecuri, nereusite si multi oameni mi-au facut rau. La un moment dat am ajuns sa ma gandesc ca sunt blestemata. Nu stiam ce mi se intampla de imi mergeau toate pe dos. Credeam ca ma pedepseste Dumnezeu si nu intelegeam de ce si cat mai trebuie sa platesc pentru greselile mele sau care sunt acestea.

Atat de mult ma saturasem sa sufar incat am ajuns sa cred ca Dumnezeu este incorect fiindca nu am facut atat de mult rau incat sa merit necazuri si suferinte.

Chiar si cand cineva incerca sa ma ajute, nu aveam incredere si banuiam ca are un scop ascuns in spatele intentiilor sale.

Alteori imi spuneam ca nimeni nu te ajuta pe degeaba. Credeam ca sigur asteapta ceva in schimb. Si uite asa, usor, usor, am inceput sa refuz ajutorul celor din jur ca sa nu raman dator si sa nu le dau ocazia sa ma faca sa sufar."


2. Incepusem sa am dubii si asupra familiei.


"<<Viata e grea si nedreapta! Lumea e rea si iti vrea raul! Sa nu ai incredere in nimeni!>>

Recunosti vreuna din propozitiile de mai sus? Ti le-ai spus vreodata?

Asta obisnuiam sa imi spun in mintea mea.

Mi-am construit o carapace mare si groasa si nu lasam pe nimeni sa treaca de ea. Usor, usor am inceput sa dau vina pe oameni, pe Dumnezeu si pe viata pentru traiul greu pe care il aveam."


Asa cum spunea Paulo Coelho, "esti jos pentru ca nu te ridici". Ai o viata grea pentru ca ai o mentalitate de victima si dai vina pe altii pentru viata ta.

''Poți alege să fii o victimă a lumii sau un aventurier în căutare de comori.

Totul reprezintă o chestiune despre modul în care îți percepi viața.''

(Paulo Coelho)

Da, stiu ca ai suferit multe nedreptati si multi oameni ti-au facut rau si te-au dezamagit. Stiu! E vina lor ca ti-au facut rau.

Dar este vina ta daca alegi sa te plangi in continuu si sa ramai jos.

Plangandu-te si ramanand jos, nu vei fi capabil sa auzi si sa simti mana de ajutor pe care Dumnezeu ti-o intinde.

Considerandu-i pe toti oamenii rai, nu vei mai lasa oamenii buni sa intre in viata ta.

Daca adopti aceasta mentalitate de victima nu te ajuta cu nimic sa iesi din sitiuatia in care te afli.

Omule, intelege ca iti creezi singur o realitate falsa pe baza experientelor tale din trecut! Nu toti oamenii sunt rai! Viata nu e nedreapta! Dumnezeu nu e nedrept!


Esti creatorul propriei vieti. Nu mai astepta sa te ajute nimeni.


Nu te mai astepta sa te ridice cineva.


Viata incearca sa te invete ceva: ca TU esti capabil de o putere nemarginita si ca poti fi o persoana independenta.

Daca totul in jurul tau ar fi usor si ai fi mereu ajutat la nevoie, cum ai putea vreodata sa te descurci singur?

In interiorul tau zace o putere extraordinara care asteapta sa fie descoperita. O putere care te va scoate din mentalitatea de victima si te va duce catre mentalitatea de invingator.


Iti scriu despre aceste lucruri din proprie experienta. Am parcurs acest drum de la mentalitatea de victima si am ajuns la mentalitatea de invingator.

Si are rezultate si in viata reala. Nu a ramas doar la stadiu de mentalitate.


De cand am aceasta mentalitate, am inceput sa-mi indeplinesc visurile.

Simt viata ca pe un continuu vis devenit realitate, unde pot realiza orice imi doresc. Am realizat unele lucruri de care nu credeam ca sunt capabila si mi-am invins multe frici, lucru de care nu credeam ca sunt in stare. Cred cu tarie ca eu sunt creatorul propriei mele vieti si lucrez zilnic la asta.


John Maxwell spunea ca "a trebuit sa lucreze 40 de ani ca sa aiba succes peste noapte."


Daca vrei sa scapi de mentalitatea de victima, ia in considerare pasii de mai jos care pe mine m-au ajutat:

  1. Sparge scutul pe care l-ai creat impotriva oamenilor si a vietii si deschide-ti sufletul ca sa poti primi ajutorul lui Dumnezeu in viata ta.
  2. Nu mai astepta sa te ajute sau sa te salveze cineva si incepe de astazi sa te ajuti singur.
  3. Restabileste acea conexiune cu Dumnezeu si afla de la EL prin intuitia ta, ce vrea sa iti transmita si ce lectii de viata trebuie sa inveti.
  4. Alege să fii un învingător în fața vieții și nu o victimă.


Am incredere ca vei reusi!

Vin in sprijinul tau cu E-bookul "Cele 7 Secrete ale Longevitatii - Cum sa imbatranim frumos?". Da click pe linkul de mai jos si descarca acest material in calculatorul tau.

https://bit.ly/2TyriRe 


Tu ce alegi pentru viata ta?

O mentalitate de Invingator sau de Victima?

In care din cele doua mentalitati te regasesti in prezent?



Cu Bunica La Taifas - Blog de life-style pentru bunici
Toate drepturile rezervate 2017
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți